قطع فوری صادرات نفت به اروپا پاسخ قاطع ایران به اقدامات اروپایی هاست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من. حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران: وقتی مقابل دشمن از نشان دادن قدرت بترسیم، دشمن پررو می‌شود، می‌گویند ایران در خلیج‌فارس رزمایش نداشته باشد؛ چه غلط ها! از آن طرف دنیا می‌آید رزمایش برگزار می‌کند؛ خب بروید همان خلیج‌ خوک‌ها، اینجا چه می‌کنید؟ خلیج فارس خانه‌ ماست. جای حضور ملت ایران است
بازدید : 1814
نویسنده : میثم ابراهیم پور

كوالالامپور – روزنامه انگلیسی زبان 'استار' چاپ مالزی روز شنبه در گزارشی نوشت: ایران در مبارزه با تحریم و به منظور به نمایش گذاشتن قدرت خود مقابل غرب درجریان برنامه هسته ای این كشور، توقف صادرات نفت به كشورهای اروپایی را بررسی می كند.

1390/11/08 - 14:13

به گزارش ایرنا از مالزی، این روزنامه در ادامه خاطرنشان كرد: هشدار درباره توقف صادرات نفت ایران به اتحادیه اروپا با هدف در فشار گذاشتن اقتصاد كشورهای اروپایی صورت خواهد گرفت.

این روزنامه می افزاید:تحریم هایی كه ازطرف اتحادیه اروپا و آمریكا به ایران تحمیل شده باهدف ایجاد موانع مالی در مسیر توسعه هسته ای این كشور است و ازطرفی باراك اوباما رییس جمهوری آمریكا نیز درصدد است به وعده هایی خود به آمریكایی ها و اسرائیل در مورد پایان دادن به برنامه هسته ای ایران عمل كند.

به نوشته این روزنامه مالزیایی،دربین كشورهای اتحادیه اروپا كه دومین مشتری بزرگ نفت ایران هستند، كشورهایی از قبیل ایتالیا و یونان بیش از نیمی از نیازهای نفتی خود را از طریق صنعت نفت ایران تامین می كنند كه توقف نفت ایران به اروپا می تواند این كشورها را با مشكل جدی مواجه كند.

روزنامه استار مالزی می افزاید:برخی تحلیلگران نیز بر این باورند كشورهای آسیایی و چین كه از تحریم های اعمال شده علیه ایران حمایت نمی كنند،می توانند همچنان مشتری نفت ایران باشند و تحریم های غرب تنها می تواند جریان معاملات نفت جهانی را از غرب به شرق تغییر دهد اما نمی تواند آن را مسدود سازد.



کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: